Spolupráce se systémem Pohoda

Řešení spolupracující se systémem POHODA
www.pohoda.cz www.pohodaplus.cz

Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

IQDOC je systém pro řízení informací a dokumentů

Funkce a možnosti, které naše řešení ve spolupráci se systémem POHODA uživateli umožňuje a nabízí

  • Informace ze zavedené přijaté faktury v systému IQDoc jsou exportovány do systému Pohoda včetně odkazu na její skenovanou podobu ve formátu PDF.
  • V případě použití vytěžovacího softwaru (např. Kofax) je možné rozpoznat důležitá data na faktuře s minimálním zásahem uživatele.
  • Odpadá opakované zadávání stejných informací do dvou systémů.
  • Schvalování dokumentace a faktur
  • Archivace dokumentů
  • Přístup k informacím a dokumentům přes webový prohlížeč
  • Veškeré dokumenty jsou uložené na jednom místě s přehlednou strukturou a vyhledáváním.
  • Správa verzí dokumentů a kooperace mezi uživateli.
  • Emailová upozornění o průběhu schvalování případně o změnách dokumentů

Princip spolupráce našeho řešení se systémem POHODA

  • Faktura se po naskenování vloží do IQDOC. Tam proběhne ruční nebo automatické doplnění informací, kontrola vůči objednávce a schválení.
  • IQDOC informace exportuje do Pohody, kde je faktura zaúčtována a dále zpracována.

Agendy systému POHODA, se kterými je naše řešení propojeno

  • Přijaté faktury

Technické, softwarové a hardwarové požadavky

  • Windows server 2008 a vyšší
  • SQL server 2008 R2 a vyšší (možná verze Express)
  • Možnost koupit jako služba (bez možnosti propojení na systém Pohoda)

Související služby, které poskytujeme jako součást řešení nebo jeho nadstavbu

  • Instalace, školení, uživatelská podpora
  • Dodatečné: péče o infrastrukturu, analýza postupů a bezpečnosti informací

 

Orientační cena řešení

Od 18.000 Kč bez DPH