Spolupráce se systémem Pohoda
Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.
IQDOC je systém pro řízení informací a dokumentů
- Popis řešení, viz www.iqdoc.cz
Funkce a možnosti, které naše řešení ve spolupráci se systémem POHODA uživateli umožňuje a nabízí
- Informace ze zavedené přijaté faktury v systému IQDoc jsou exportovány do systému Pohoda včetně odkazu na její skenovanou podobu ve formátu PDF.
- V případě použití vytěžovacího softwaru (např. Kofax) je možné rozpoznat důležitá data na faktuře s minimálním zásahem uživatele.
- Odpadá opakované zadávání stejných informací do dvou systémů.
- Schvalování dokumentace a faktur
- Archivace dokumentů
- Přístup k informacím a dokumentům přes webový prohlížeč
- Veškeré dokumenty jsou uložené na jednom místě s přehlednou strukturou a vyhledáváním.
- Správa verzí dokumentů a kooperace mezi uživateli.
- Emailová upozornění o průběhu schvalování případně o změnách dokumentů
Princip spolupráce našeho řešení se systémem POHODA
- Faktura se po naskenování vloží do IQDOC. Tam proběhne ruční nebo automatické doplnění informací, kontrola vůči objednávce a schválení.
- IQDOC informace exportuje do Pohody, kde je faktura zaúčtována a dále zpracována.
Agendy systému POHODA, se kterými je naše řešení propojeno
- Přijaté faktury
Technické, softwarové a hardwarové požadavky
- Windows server 2008 a vyšší
- SQL server 2008 R2 a vyšší (možná verze Express)
- Možnost koupit jako služba (bez možnosti propojení na systém Pohoda)
Související služby, které poskytujeme jako součást řešení nebo jeho nadstavbu
- Instalace, školení, uživatelská podpora
- Dodatečné: péče o infrastrukturu, analýza postupů a bezpečnosti informací
Orientační cena řešení
Od 18.000 Kč bez DPH