Představujeme Vám balíček Entry našeho systému pro řízení firemní dokumentace IQDOC.
Funkce
Práce s dokumentem
Vložení dokumentu je možné pomocí nahrání dokumentu z disku či vytvoření MS Office dokumentu. Pokud se jedná o dokument v otevřené podobě, je možné jej dále upravovat. Nad systémem je možné vyhledávat jak v metadatech (informacích o dokumentu), tak v samotných dokumentech ve formátu pdf, docx a xlsx. Systém lze nastavit tak, aby automaticky indexoval obsah dokumentů. Hledání je pak velmi rychlé, i když probíhá ve velikých počtech dokumentů. Se systémem lze pracovat přímo z MS Office.
Kontrola
Verzování dokumentů je automatické. Pokud někdo vloží novou verzi dokumentu, IQdoc zobrazí poslední verzi, ale uchovává definovaný počet starších verzí. Proto možné se ke každé verzi dokumentu kdykoli vrátit.
Šablony
Pro vytváření nových dokumentů systém uchovává jejich šablony. Pracovník tak nemusí hledat aktuální verzi – otevře se mu sama při vytvoření nového dokumentu (např. typu objednávka).
Vložení dokumentu je možné pomocí nahrání dokumentu z disku či vytvoření MS Office dokumentu. Dokument v otevřené podobě je možné dále upravovat. Nad systémem je možné vyhledávat v metadatech (informacích o dokumentu) i v samotných dokumentech ve formátu pdf, docx a xlsx. IQdoc Entry po nastavení dokáže indexovat obsah dokumentů. Hledání je výrazně rychlejší, i když probíhá ve velikých počtech dokumentů. Přímo z MS Office lze pracovat s IQdoc