Profi

Basic + evidence a schvalování požadavků

Balíček Profi obsahuje funkcionalitu balíčku Basic a zároveň rozšiřuje funkcionalitu o vícestupňové schvalování, či možnost využít čárové kódy.  Výhodou balíčku Profi je pak úplné přizpůsobení se procesům organizace.

Přínosy

  • Kompletní funkce balíčků Entry a Basic
  • Možnost připojit skenovací zařízení a software pro vytěžování dokumentů Kofax
  • Natavení oběhu dokumentů prostřednictvím tzv. vícestupňových workflow
  • Vícestupňové schvalování dokumentů
  • Identifikace dokumentu čárovým kódem
  • Velké zvýšení efektivity práce
  • Přizpůsobení procesům organizace
  • Individuální úpravy a rozšíření systému
  • Napojení na další infrastrukturu či informační systémy
  • Integrovaná správa požadavků a dokumentů – jednoduchý strukturovaný požadavek (např. dovolená, pracovní cesta či vybavení) je definovaným procesem zpracován, následně je k němu přiložen dokument s podpisem (obraz originálu)
 

Funkce

Práce s dokumentem

Vložení dokumentu je možné pomocí nahrání dokumentu z disku či vytvoření MS Office dokumentu. Dokument v otevřené podobě je možné dále upravovat. Nad systémem je možné vyhledávat v metadatech (informacích o dokumentu) i v samotných dokumentech ve formátu pdf, docx a xlsx. IQdoc Entry po nastavení dokáže indexovat obsah dokumentů. Hledání je výrazně rychlejší, i když probíhá ve velikých počtech dokumentů. Přímo z MS Office lze pracovat s IQdoc.

Kontrola

Verzování dokumentů je automatické. Pokud někdo vloží novou verzi dokumentu, IQdoc zobrazí poslední verzi, ale uchovává definovaný počet starších verzí. Proto je možné se ke každé verzi dokumentu kdykoli vrátit.  

Zařazení dokumentu:

V případě využití automatického vytěžování systém automaticky zařadí dokument do příslušné knihovny. Systém uloží definovaná metadata pro daný dokument.

Šablony

Pro vytváření nových dokumentů systém uchovává jejich šablony. Pracovník tak nemusí hledat aktuální verzi – otevře se mu sama při vytvoření nového dokumentu (např. typu objednávka).

Oběh dokumentů

Každá knihovna může mít nastaven vlastní proces zpracování dokumentu díky IQdoc Basic. U některých může být odesláno oznámení o vložení, u jiných může být dokument odeslán do schvalovacího procesu – workflow. O každé aktivitě je uživatel informován pomocí emailového upozornění.

Nastavení workflow

Uzpůsobení systému oběhu dokumentů dle Vašich požadavků a specifických potřeb ve Vaší organizaci.

Digitalizace dokumentů

S využitím dokumentových skenerů Fujitsu je možné zajistit spolehlivé a rychlé skenování velkého počtu dokumentů.

Vytěžení dokumentů

Technologií Kofax můžete získat z naskenovaných dokumentů potřebné informace, aniž by je bylo nutné přepisovat.

 

Výhody balíčku Profi

  • Uzpůsobení systému dle Vašich požadavků
  • Nastavení oběhu dokumentů dle Vašich zvyklostí
  • Možnost identifikace čárovým kódem
  • Kontrola celého obchodního procesu