Entry

Dokumentový archiv = pořádek v dokumentech

Představujeme Vám balíček Entry našeho systému pro řízení firemní dokumentace IQDOC.

Přínosy

  • Udržení pořádku v dokumentech – eliminace duplicitních dokumentů
  • Snadné použití – uživatelé pracují v prostředí internetového prohlížeče
  • Fulltextové vyhledávání - metadatech i obsahu
  • Sdílená tvorba dokumentů včetně verzování
  • Provozování na IT infrastruktuře organizace či jako službu (tzv. cloud)
  • Postaveno na rozšířené platformě Microsoft SharePoint
  • Nastavení oprávnění pro jednotlivé uživatele systému
  • Možnost propojení se systémem Pohoda
 

Funkce

Práce s dokumentem

Vložení dokumentu je možné pomocí nahrání dokumentu z disku či vytvoření MS Office dokumentu. Pokud se jedná o dokument v otevřené podobě, je možné jej dále upravovat. Nad systémem je možné vyhledávat jak v metadatech (informacích o dokumentu), tak v samotných dokumentech ve formátu pdf, docx a xlsx. Systém lze nastavit tak, aby automaticky indexoval obsah dokumentů. Hledání je pak velmi rychlé, i když probíhá ve velikých počtech dokumentů. Se systémem lze pracovat přímo z MS Office.

Kontrola

Verzování dokumentů je automatické. Pokud někdo vloží novou verzi dokumentu, IQdoc zobrazí poslední verzi, ale uchovává definovaný počet starších verzí. Proto  možné se ke každé verzi dokumentu kdykoli vrátit. 

Šablony

Pro vytváření nových dokumentů systém uchovává jejich šablony. Pracovník tak nemusí hledat aktuální verzi – otevře se mu sama při vytvoření nového dokumentu (např. typu objednávka).

Vložení dokumentu je možné pomocí nahrání dokumentu z disku či vytvoření MS Office dokumentu. Dokument v otevřené podobě je možné dále upravovat. Nad systémem je možné vyhledávat v metadatech (informacích o dokumentu) i v samotných dokumentech ve formátu pdf, docx a xlsx. IQdoc Entry po nastavení dokáže indexovat obsah dokumentů. Hledání je výrazně rychlejší, i když probíhá ve velikých počtech dokumentů. Přímo z MS Office lze pracovat s IQdoc

 

Výhody balíčku Entry

  • Jednoduchá a sdílená práce s dokumenty
  • Verzování dokumentů
  • Možnost využití definovaných šablon
  • Evidence příchozí pošty

Výhody balíčku Basic

  • Nastavení oběhů definovaných dokumentů pro čtyři procesy
  • Přehled o oběhu dokumentů
  • Vytěžení dokumentů a ukládání metadat pro filtrování či vyhledávaní
  • Emailová upozornění

          Více informací